REKLAMACJE: W celu złożenia reklamacji Kupujący powinien wypełnić formularz reklamacyjny (dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres, nr tel., nr konta, przyczynę reklamacji oraz datę zakupu) i dołączyć do przesyłki zawierającej produkt wraz z potwierdzeniem zakupu (paragonem lub fakturą).

Sklep internetowy w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi Go o sposobie jej załatwienia

 

ZWROT: Zgodnie z obowiązującym prawem Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić oświadczenie odstąpienia od umowy zakupu i wysłać na nasz adres wraz z produktem nienoszącym śladów użytkowania i/lub w oryginalnym opakowaniu oraz potwierdzeniem zakupu (paragonem lub fakturą).

 

Adres do wysyłki reklamacji lub zwrotu produktu:

FHU Bajkolandia

Ul. Sokołowska 159

08-110 Siedlce

 

SKLEP NIE PRZYJMUJE ŻADNYCH PRZESYŁEK ODSYŁANCYH ZA POBRANIEM.